Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Ένα ιστολόγιο για το Άργος

Εδώ και καιρό με απασχολούσε η δημιουργία ενός διαδικτυακού χώρου που θα ήταν αφιερωμένος στη γενέθλια πόλη μου, το πανάρχαιο Άργος, γνωστό πολύ καλά σε εκείνους που ασχολούνται με την Ιστορία. Σήμερα η επιθυμία μου αυτή έγινε πράξη με τη δημιουργία ενός ιστολογίου για το Άργος.
Το ιστολόγιο αυτό θα είναι αρκετά διαφορετικό από τις Μεταφυσικές Σκέψεις, καθώς θα ασχολείται με τα ζητήματα που απασχολούν την πόλη, όπως τα βλέπει ένας κάτοικός της, ενώ επίσης θα προβληθεί η ιστορία της από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα. Προβλήματα που λίγο πολύ είναι κοινά σε όλες τις επαρχιακές πόλεις και απασχολούν εκατομμύρια ανθρώπους, ελάχιστοι από τους οποίους όμως κάνουν κάτι. Το νέο ιστολόγιο δεν αποτελεί ακτιβισμό και δεν εκπληρώνει κανένα χρέος μου στην πόλη που με ανέθρεψε. Δεν κινείται από κανενός είδους συμφέροντα και προσωπικές επιδιώξεις. Αποτελεί το ελάχιστο που μπορώ να κάνω σε αυτή τη στιγμή της ζωής μου και το πρελούδιο ίσως σε ένα βιβλίο που σκέφτομαι να γράψω για το Άργος, την ιστορία και τις παραδόσεις του.
Εύχομαι οι αναγνώστες του Μεταφυσικού Ιστολογίου να αγκαλιάσουν και αυτό το νέο μου παιδί με την ίδια θέρμη που αγκάλιασαν τη γωνιά της μεταφυσικής αναζήτησης και του εσωτερισμού. Είναι φτιαγμένο με πολλή αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: