Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Παράξενη ατμόσφαιρα



Η χθεσινή ατμόσφαιρα τη νύχτα ήταν παράξενη. Ο ουρανός ήταν κόκκινος, το φεγγάρι δυσοίωνο, τυλιγμένο με σύννεφα και αέρας που βούιζε. Όσοι έχουμε κάπως πιο αναπτυγμένες ικανότητες δέκτη, καταλάβαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, ακόμα και αν δεν μπορούσαμε να πούμε τι ακριβώς ήταν αυτό.
Μίλησα με ανθρώπους που είναι ευαίσθητοι σε αυτά τα ζητήματα και μου είπαν ότι όλοι τους είτε δεν κατόρθωσαν να κοιμηθούν είτε είχαν ύπνο ταραγμένο, γεμάτο όνειρα και αναστάτωση. Κάποιοι από αυτούς είχαν μια παράξενη οσμή, κάτι που μύριζε δυσάρεστα, ενώ σε αρκετούς από αυτούς υπήρξε μια σειρά από συγχρονικότητες. Ορισμένοι που γνωρίζονταν μεταξύ τους σκέφτηκαν αμέσως ο ένας τον άλλο και θέλησαν να επικοινωνήσουν αλλά κάτι τους έλεγε να μην το κάνουν κι έτσι κανείς τους δεν το έκανε. Οι περισσότερο διορατικοί είχαν την έντονη αίσθηση πως κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά, λες και κάτι περπατούσε στη Γη. Ένα "κάτι" που κανονικά δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εδώ κι όμως βρισκόταν και έκανε αισθητή την παρουσία του ακόμα και σε άτομα που δεν είναι τόσο ευαίσθητα.
Συζητώντας σήμερα το πρωί με κόσμο άσχετο ως προς αυτά τα ζητήματα, όλοι μου περιέγραψαν μια ίδια αίσθηση, ότι η ατμόσφαιρα δεν ήταν "καλή" ενώ αρκετοί από αυτούς μου μίλησαν για διακοπτόμενο ύπνο με όνειρα. Το μήνα Ιανουάριο και μέχρι τα μέσα περίπου του επόμενου μήνα, λέγεται ότι οι Πύλες είναι ανοιχτές και κόσμος πεθαίνει. Να ήταν ο Άγγελος του Θανάτου που βάδισε στη νύχτα αυτή; Να ήταν απλά ένα ατμοσφαιρικό φαινόμενο χωρίς ιδιαίτερη σημασία, τουλάχιστον για τους αδαείς; Ποιός ξέρει;
Ξύπνησα λίγα λεπτά πριν τις 8. Ο πατέρας μου πήρε το τηλεκοντρόλ να ανοίξει την τηλεόραση και στα δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν από την κίνησή του αυτή και πριν ανοίξει η τηλεόραση, πετάχτηκα από το κρεβάτι, γιατί είχα την εσωτερική πληροφορία ότι πέθανε ο Αρχιεπίσκοπος. Όντως έτσι είχε γίνει.
Αλλά και άλλοι με συνειδητοποιημένες ψυχικές ικανότητες, μου είπαν ότι είχαν έντονα φαινόμενα την προηγούμενη νύχτα. Παρατήρησαν μάλιστα, όπως κι εγώ, ότι τα ζώα ήταν ανήσυχα, με γουρλωμένα μάτια, σε επιφυλακή. Εγώ πριν κοιμηθώ, όσο διάβαζα στο κρεβάτι μου, άκουγα τα σκυλιά της γειτονιάς να γαβγίζουν όλα μαζί ξαφνικά. Όσοι είχαν τα ζώα τους κοντά τους, κατόρθωσαν να παρατηρήσουν τις αντιδράσεις φόβου τους καλύτερα από εμένα και μου τις διηγήθηκαν. Τι να έβλεπαν τα ζώα που τα τρόμαξε τόσο πολύ; Τι να κινητοποίησε όλους εμάς εξίσου;

2 σχόλια:

Adonios GK είπε...

Ίσως είναι μια πρόγευση...
Πάντως έχεις δίκιο για τη χτεσινή νύχτα... Ήταν απόκοσμη!

Ibn Aratar είπε...

Ήταν περισσότερο απόκοσμη από όσο φαντάζεσαι. Από μια έρευνα που έκανα σε έναν μεγάλο κύκλο ανθρώπων, προκύπτουν πολύ σημαντικές ομοιότητες στην αίσθηση που τους άφησε η χθεσινή νύχτα. Περισσότερο αναλυτικά στο αυριανό κείμενο.