Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Γλώσσες Φωτιάς - το Νέο Ιστολόγιο

Οι πρώτες μου ιστορίες για χρόνια έπιαναν χώρο στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου, μακριά από άγνωστα μάτια. Όταν κάποια στιγμή αποφάσισα να τις δημοσιεύσω, βρέθηκε φιλόξενη γωνιά στην ιστοσελίδα του Μεταφυσικού, την οποία και τροφοδοτούσα τακτικά με τα έργα μου. Όταν όμως η φιλοξενία τελείωσε, τα διηγήματα συνέχισαν να παραμένουν μακριά από οποιαδήποτε μάτια. Μερικές ιστορίες συνεχίστηκαν, κάποιες άλλες έμειναν ημιτελείς όσο πολλοί από εσάς μου ζητούσατε να τις συνεχίσω. Η αλήθεια είναι ότι πλέον δίσταζα να τις εμφανίσω όμως η κάθε ιστορία είναι σαν ένας παλμός που σου χτυπάει το στήθος. Αν δεν την βγάλεις από μέσα σου φοβάσαι ότι μπορεί να στο σκίσει. Έτσι δημιουργήθηκαν οι Γλώσσες Φωτιάς, το νέο ιστολόγιο που θα είναι αφιερωμένο στη φανταστική λογοτεχνία. Εδώ πλέον θα δημοσιεύονται οι ιστορίες μου, εδώ θα είναι ο χώρος που θα ασχοληθούμε όχι μόνο με τη λογοτεχνία του φανταστικού αλλά και με τη μεταφυσική τέχνη γενικότερα.
Ελπίζω να σας αρέσει η νέα μου αυτή προσπάθεια, την οποία είμαι βέβαιος πως θα υποστηρίξετε, όπως ακριβώς κάνατε και στο παρόν Μεταφυσικό Ιστολόγιο. Η πρώτη ιστορία που θα δημοσιευτεί σταδιακά, είναι ο "Σουαντάκ", η οποία είχε μείνει ημιτελής στο φόρουμ του μεταφυσικού.
Καλή σας ανάγνωση...


2 σχόλια:

SUN W KNIGHT είπε...

Είμαι πάντα καλοπροαίρετος αναγνώστης.
Και ο Πέρσιβαλ, ο Γκάλαχαντ και ο Μπορς είναι φίλοι μου...

Ibn Aratar είπε...

Σε ευχαριστώ..