Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Αποχώρησή μου από την ομάδα Gateway

Αποφάσισα να διακόψω λίγο τη φυσιολογική ροή της θεματολογίας μου, προκειμένου να απαντήσω πρώτη και τελευταία φορά σε ερωτήματα που, καλοπροαίρετα νομίζω, μου τίθενται από μέλη της κοινότητας του Μεταφυσικού, σχετικά με την πρόσφατη αποχώρησή μου από την ομάδα Gateway και από την κοινότητα γενικότερα.
Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας πως στα 4 σχεδόν χρόνια που παρέμεινα στην κοινότητα, αποκόμισα πολλά και σημαντικά πράγματα, για τα οποία θέλω να ευχαριστήσω από τον πιο "απλό" χρήστη έως το κάθε μέλος των συντονιστών και της ομάδας γενικότερα.
Είπα όμως και στην ανακοίνωσή μου ότι μερικές φορές είναι καλύτερο να φεύγει κανείς, όταν κρίνει πως η παραμονή του δεν προσφέρει τίποτα στους άλλους και στον ίδιο. Αυτό θα ήθελα να το ξεκαθαρίσω λίγο, για να μη δημιουργηθούν τώρα ή στο μέλλον παρεξηγήσεις. Δεν μπήκα στο Μεταφυσικό για να κερδίσω χρήματα, δόξα, φήμη ή για να εξασφαλίσω συνεργασία με κάποιο περιοδικό. Ευκαιρίες προς αυτές τις κατευθύνσεις μου δόθηκαν και τις απέρριψα, όχι για να το παίξω καλός ή ηθικός ή οτιδήποτε αλλά γιατί θεωρώ πως για να γράψει κανείς σε ένα περιοδικό, πρέπει κάτι να έχει να πει. Εγώ κάνω τις έρευνές μου, ασχολούμαι με αυτά που ασχολούμαι αλλά, σαν τον Φάουστ, "δεν το φαντάζομαι πως ξέρω κάτι καλό στον κόσμο να το διδάξω, να τον φωτίσω, να τον αλλάξω". Αυτό είναι το αφενός της υπόθεσης. Το αφετέρου είναι πως δεν θα ήθελα να εξαρτώμαι από κανέναν άλλο εκτός από τον εαυτό μου. Δόξα τω Θεώ, κατάφερα να σπουδάσω, είμαι επιστήμονας και αυτό το χρωστώ σε εμένα τον ίδιο και στους γονείς μου. Πουθενά αλλού.
Μπήκα στο Μεταφυσικό, λοιπόν, με όρεξη να ασχοληθώ με τη Μεταφυσική και με τίποτε άλλο. Ούτε με δημόσιες σχέσεις θέλησα να ασχοληθώ, ούτε να κάνω τον αστυνόμο αλλά ούτε και να έρχομαι στη δεινή πολλές φορές θέση να καλούμαι να έχω άποψη για ζητήματα που δεν αφορούν στην ιστοσελίδα αλλά αφορούν ζητήματα με τα οποία δεν ασχολούμαι και δεν γνωμοδοτώ ούτε καν στην εξωδιαδικτυακή μου ζωή. Πάνω σε αυτό το σημείο θα μπορούσαμε να προβληματιστούμε πολύ αλλά δεν υπάρχει λόγος.
Η ομάδα Gateway δεν θα χαθεί επειδή έφυγα εγώ. Εάν χαθεί θα είναι από άλλους λόγους αλλά πιστεύω (κι ελπίζω ταυτόχρονα) πως θα βρει το δρόμο της και θα συνεχίσει. Έχω σημαντικούς λόγους που με κάνουν να θεωρώ ότι η προσφορά μου εκεί, τα τέσσερα σχεδόν αυτά χρόνια, ήταν τεράστια. Λάθη έκανα κι εγώ, όπως όλοι μας άλλωστε. Να τονίσω ότι η απομάκρυνσή μου, που ήταν οικειοθελής παρά την αντίθετη βούληση των μελών, δεν συνέβη για λόγους διαφωνίας επάνω στις συζητήσεις του φόρουμ. Σέβομαι την αντίθετη άποψη αρκεί να υποστηρίζεται με το σεβασμό στο συνομιλητή, τον ίδιο που νομίζω πως έδειξα κι εγώ τόσο καιρό.
Στο ιστολόγιο αυτό, η θεματολογία μας θα προσπαθήσουμε να είναι αμιγώς μεταφυσική, σεβόμενη ωστόσο τους στοιχειώδεις κανόνες λογικής και τις επιστημονικές απόψεις. Δεν θα εμποδιστούμε, ωστόσο, να κάνουμε συλλογισμούς που θα διέπονται από φαντασία και παράδοξο. Τα θέματά μας μπορεί να μην είναι πρωτότυπα αλλά αισιοδοξούμε ότι ακόμη και με την ενασχόλησή μας με τομείς στους οποίους άλλοι ήταν πρωτοπόροι και έχουν διαπρέψει πολύ περισσότερο από εμάς, θα δώσουμε την απαραίτητη ώθηση, σε όποιον ενδιαφέρεται, να προσεγγίσει αυτά τα ζητήματα με ανοιχτό μυαλό.
Θα παρακαλέσω, λοιπόν, όλους εκείνους που θέλουν να κρατήσουν την επαφή τους μαζί μου μέσω του msn ή μέσω του ιστολογίου, να αφήσουν πίσω τους τα της αποχώρησής μου και να μην ψάχνουν να βρουν τις αιτίες. Ό, τι έγινε, έγινε, καιρός τόσο η ομάδα όσο και εγώ να ακολουθήσουμε τους δρόμους που επιλέξαμε.
Περιμένω και προσδοκώ τη συνεργασία σας σε αυτό, καθώς και τον σχολιασμό των θεμάτων.


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα περιμένω τις νέες σου δημοσιεύσεις...

Lykos

.

Ibn Aratar είπε...

Θα τις έχετε σε αφθονία Λύκο μου...

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε Μιχάλη; Πού πήγαν οι κατηγορίες περί εξαναγκασμού αποχώρησης της αντωνίας και περί δικτατορίας Μηνά;

Ibn Aratar είπε...

Ανώνυμε, ό,τι είχα να πω το είπα ευθαρσώς. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Εμένα προσωπικά δεν με απασχολεί πλέον, δεδομένου ότι δεν αποτελώ μέλος της κοινότητας και δεν θέλω να ξανασχοληθώ.